سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رویه کوبی مبل

مبل از وسایل تقریبا ضروری در منازل و اداره جات ها می باشد و ما استفاده ی مکرری از مبل داریم طوری که تمام اعضای خانواده یا پرسنل مدت ها روی آن می نشینند. در صورتی که مبل دچار مشکل و خرابی شود باید آن را رفع کنیم. این مشکلات می تواند شامل خرابی پایه های مبل و یا نیاز به رویه کوبی مبل باشد و یا شکل اسکلت و رنگ کاری آن که با توجه به آن اقدام به تعمیر یا رویه کوبی مبل می شود.

 رویه کوبی مبل برای اجزای داخلی مبل صورت می گیرد و بسیار کارامد می باشد و می تواند مبلمان ما را سالم و نو کند. رویه کوبی مبل یکی از شغل های مربوط به تعمیرات مبل می باشد. رویه کوبی مبل یعنی کار هایی که روی کلاف خام انجام می دهیم تا آماده ی استفاده شود و سلامت دوباره ی مبل را ایجاد کنیم. رویه کوبی مبل بر روی مبلمان دست دوم و یا آسیب دیده انجام می پذیرد. رویه کوبی مبل زمانی که از داخل کلاف مبل دچار مشکل شود و یا شکسته باشد انجام می شود.

مبل پس از تعمیر های دیگر علاوه بر رویه کوبی مبل باز شده و داخل آن کلاف را رویه کوبی مبل و درست می کنند و از اسفنج و پنبه و تسمه و... استفاده می کنند و مرحله ی آخر رویه کوبی مبل برش درست پارچه ها و کشیدن پارچه روی آن و نصب آن است. رویه کوبی مبل بسیار پیچیده می باشد و اشخاصی که در حیطه ی رویه کوبی مبل فعالیت دارند رویه کوب نام دارند که با تجربه  می باشند و در کار خود وارد هستند. رویه کوبی مبل شامل کار هایی مانند فنر کشی، گذاشتن محتوای مبل، پارچه کشی مناسب و رنگ کاری اطراف آن است. شرکت مبلچی ارائه دهنده ی خدمات رویه کوبی مبل می باشد.